wtorek, 18 sierpnia 2015

#1 L'OREAL PARIS żel-krem oczyszczający


Witam,

dzisiaj pod lupę idzie całkiem nowy produkt  firmy L'OREAL PARIS. Jest to żel-krem oczyszczający, przeznaczony dla cery suchej i wrażliwej z serii IDEAL SOFT. 

Pierwsze wrażenie? Dla każdego ważna jest cena. Normalnie kosztuje ok. 17zł, ja kupiłam go w Rossmannie, napotykając na promocję ok. 11zł. Opakowanie jest piękne, bardzo poręczne. Wyciskana, niezbyt wysoka buteleczka świetnie sprawdzi się w podróży, a co więcej zapewni zużycie produktu do ostatnich kropli (w zwyczaju mam rozcinanie opakowań, co pozwala na stuprocentowe zużycie). Same zobaczcie, jak się prezentuje  :)



Dobrze, pierwsze wrażenie jest na 5+, a tak przedstawiają się poszczególne składniki produktu.
Najważniejszym faktem jest to, że żel praktycznie nie posiada mydła, dzięki czemu pozwala zachować naturalne pH skóry i nie ściera warstwy, która odpowiada za nieprzenikanie wszelkich zanieczyszczeń. Dodatkowo, brak parabenów, wszelkich substancji alergicznych... Czyżby kolejny plus?



Czas na konsystencję i zapach. Warto podkreślić, że produkt jest bezzapachowy, dlatego nie uczula, ani nie podrażnia skóry, przez co staje się delikatny dla cery. Gęstość żelu jest jak najbardziej odpowiednia, jest lekki i płynny.



Ostatni punkt to działanie kontra zapewnienia.
Producent zapewnia o usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń, w tym makijażu. Absolutnie się z tym zgadzam! Muszę przyznać, że zaczęłam używać tego produktu do zmywania makijażu i sprawdza się wyśmienicie. Po umyciu twarzy zawsze ją tonizuje i wacik po zastosowaniu żelu pozostaje zupełnie czysty. 
Nawilżenie? Nie odczułam uczucia ściągnięcia, które towarzyszyło mi przy stosowaniu niektórych preparatów. Czasami zapominam o nałożeniu kremu po umyciu twarzy, bo nie odczuwam ściągnięcia. Także kolejny plus!
Co warte zauważenia, produkt jest odpowiedni do stosowania w okolicach oczu, nie podrażnia delikatnych warstw skóry wokół oczu, nie wywołuje żadnych podrażnień i zaczerwień. 


Stosuję ten żel od około 2 miesięcy, sprawdził się u mnie w każdym calu! Może dodam, że mam cerę mieszaną, czasami wyskoczy jakaś "niemiła niespodzianka", wydawałoby się zatem, że żel może nie zadziałać na mojej skórze, gdyż przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej. Mimo to, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Dlatego postanowiłam właśnie o nim napisać pierwszy tematyczny post. A Wy już sprawdziłyście ten żel? Jakie są wasze spostrzeżenia?
Czekam na opinie!

Wasza Drelka


4 komentarze:

  1. Anonimowy18/8/15

    Tez uzywam tego zelu i jest super!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo polubiłam ten żel, ale jak dla mnie nie jest on bezzapachowy; jak dla mnie ma dość chemiczny zapach. Za to działanie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma jakiegoś specyficznego zapachu :) tak, zdecydowanie działanie na plus, pozdrawiam! :))

      Usuń